نسخه سوییچ DOOM Eternal بالاخره حالت رایگان Horde را دریافت کرد

نسخه سوییچ DOOM Eternal بالاخره حالت رایگان Horde را دریافت کرد

DOOM Eternal  در طول ماه‌ها پس از راه‌اندازی در مارس 2020، پشتیبانی عالی پس از راه‌اندازی را از id Software دریافت کرد، و اگرچه بخش عمده‌ای از این پشتیبانی به صورت نسخه تک‌نفره دوبخشی آن به نام The Ancient Gods ارائه شد، محتوای اضافی وارد شد . اکتبر گذشته، تیرانداز وحشیانه یک حالت horde را اضافه کرد و BATTLEMODE چند نفره خود را به عنوان بخشی از یک آپدیت رایگان به روز کرد  هرچند در آن زمان، نسخه Switch بازی کنار گذاشته شد که دیگر اینطور نیست.

 

id Software اخیراً از طریق صفحه رسمی DOOM وارد توییتر شد تا تأیید کند که به‌روزرسانی مناسب 6.66 برای DOOM  Eternal در نینتندو سوییچ منتشر شده است و در نهایت حالت Horde و BATTLEMODE 2.0 را برای بازیکنان روی پلتفرم ارائه می‌کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی دو Arena جدید، لوازم آرایشی جدید برای باز کردن قفل، یک Dread Knight قابل بازی و سه سطح Master جدید با Mars Core، Taras Nabad و The World Spear اضافه می‌کند.

 

DOOM Eternal برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch، PC و Stadia در دسترس است. در مورد اینکه نرم‌افزار id در مرحله بعدی چه کار می‌کند، استودیو اخیراً لیست‌های شغلی را در تلاش برای استخدام یک طراح رزمی با "دانش عمیق DOOM" منتشر کرده است .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو نسخه سوییچ DOOM Eternal بالاخره حالت رایگان Horde را دریافت کرد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b13d

خبرنامه بازی ها

گالری